ارتباط با رییس اصناف

جستجو

کمیسونها و اتحادیه ها

اطلاعیه ها و بخشنامه ها

آمار بازدیدکنندگان

  • افراد آنلاین: 0
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • بازدید کل: 938923
  • ورودی موتورهای جستجو : 64556
  • IP شما: 3.18.109.154

رئيس اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز هشدار داد :

سرقت و خدمات غیر استاندارد بیشترین آمار شکایات از شرکت های خدماتی فاقد جواز کسب


مجيد سليمي در گفتگوی اختصاصی با سرویس اقتصادی تماشا با بیان اهمیت فعالیت صنف تحت مدیریت خود ؛ در خصوص رسته های مرتبط با این اتحادیه اظهار داشت : فعالیت های صنفی خشکشویی و لباسشویی، خشکشویی مبلمان و موکت و فرش در محل ملک مشتریان ، پلیسه زنی ، رنگرزی ها و نساجی و پشم به همراه کارگاه های تولید فرآورده های پشمی از جمله رسته های تحت پوشش اتحادیه صنف خشکشویی و خدماتی شیراز می باشد.
رئيس اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز با بیان اینکه تمامی رسته ها برای ما به نوبه خود حائز اهمیت می باشند؛ ابراز داشت : آنچه که حائز اهمیت است استفاده عموم مردم از واحدهای صنفی دارای جواز کسب در تمامی صنف ها می باشد که صنف ما نیز از این قائده مستثنی نیست و انتظار داریم از مردم عزیز که کالا و خدمات خود را حتما از واحدهای صنفی دارای جواز کسب دریافت کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانند از طریق اتحادیه های صنفی مربوطه یا اتاق اصناف در کوتاه ترین زمان ممکن حل موضوع نمایند .
وی اضافه کرد : طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد جواز کسب توسط همکاران محترم بازرسی از ابتدای امسال تشدید گردیده است و از متقاضیان عزیز فعالیت در رسته های مربوطه میخواهیم پیش از شناسایی به عنوان واحدصنفی فاقد جواز کسب و برخورد قانونی جهت اخذ جواز کسب اقدام و اتحادیه نیز بر اساس قانون مراحل اخذ جواز کسب را جهت متقاضیان عزیز تسهیل نموده است.
سلیمی در خصوص شرکت های خدماتی فعال در سطح شیراز نیز گفت : یکی از صنوف بسیار حساس ما شرکت های خدماتی خصوصا در بخش نگهداری از سالمند، کودک و خدمات منزل می باشد که متاسفانه بیشترین شکایات را در این بخش از سوی شهروندان عزیز به دلیل گرفتن خدمات از شرکت های غیر مجاز هستیم.
رئيس اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز ادامه داد : بیشترین خسارات مردم از این ناحیه مربوط به سرقت و ارایه خدمات غیر استاندارد توسط شرکت های فاقد مجوزهای قانونی و جواز کسب می باشد ؛ علیرغم اینکه در سایت شیراز خدمات ، شرکت های رسمی و قانونی از سوی اتحادیه معرفی شده اند و شهروندان عزیز به راحتی می توانند با مراجعه به سایت از خدمات شرکت های معتبر استفاده کنند و یقینا اتحادیه نیز در قبال فعالیت این گرده از شرکت های خدماتی در چارچوب قانون پاسخگوست.
سليمي با بيان اينكه فعاليت اين شركت هاي خدماتي غيرمجاز در شهرك هاي اقماري شيراز نيز رشد قارچ گونه اي يافته است، اظهار داشت: نوع ارائه خدمات به مردم از سوي اين شركت هاي خدماتي غيرمجاز از كيفيت بسيار پائيني برخوردار است. اين در حالي است كه نرخ اين خدمات بي كيفيت نيز به مراتب از ميزان نرخ گذاري اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز بيشتر است.
وي تاكيد كرد: مردم براي استفاده از خدمات خشكشويي و شركت هاي خدماتي به واحدهاي تحت پوشش اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز مراجعه كنند تا گرفتار افراد سودجو نشوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به اين اتحاديه مراجعه و یا با شماره تماس های 32338419 یا 32357340 گزارش كنند تا موضوع به صورت قانونی پیگیری شود.
تارخ درج خبر : 9/5/1396 ساعت 8:6

تاریخ درج :  1396/5/9

تعداد بازدیدها : 3044
 

ارسال نظر


نام :  
ایمیل :  
وبلاگ / سایت :  
 
دیدگاه :  

پیام رهبر

تبلیغات

مرکز طراحی وب زئوس

لینک های مفید

اوقات شرعی

نظر سنجی

نظر شما در مورد محتوای سایت چیست؟